neljapäev, 8. mai 2014

Töölaua taustade hääletus ja lemmikraamat

Sündmustest on märgitud kõige rohkem tantsuvõistlust ja klassiööd, mida mainisid kõige rohkem ka poisid. Õppetööga kellelgi tõsiseid probleeme õnneks ei ole. Enamus tegelevad peale kooli veel erinevate huvitavate tegevustega ja paljudel on mitmesuguseid saavutusi.

Töölaua taustad ei ole veel kõigil ajaveebides näha, palun see esimeses järjekorras korda teha.

Tänased ülesanded
  1. Vaata oma grupikaaslaste ajaveebe ja leia sealt töölaua taustad. Vali üks (erandjuhul ka mitu), mis sulle kõige rohkem meeldib. Lisa selle postituse kommentaariks, kelle kooliteemaline töölaua taust  sulle kõige rohkem meeldis.
  2. Lisa uus staatiline leht Minu lemmikraamat. Kirjuta sinna oma lemmikraamatust:
    Millised raamatuid sa üldiselt loed, mis teemal, mis autori teoseid?
    Mis on sul lemmikraamat? Kes on autor?
    Kirjuta lemmikraamatu sisust lühidalt. Kes on tegelased, mis on raamatu põhiline "iva".
    Kirjuta autori kohta. Lisa autori pilt.
    Lisa pilte (tegelastest, raamatu illustratsioone, raamatu kaanekujundusest jne) sellest raamatust.
    Lisa oma soovitus, kes võiksid seda lugeda ja miks?
    NB! Kujunda oma lehekülg, st kasuta värve, paksu-, kaldukirja jne.

18 kommentaari:

  1. Mulle meeldis kõige rohkem helena T kooliteemaline töölaua taust. :)

    VastaKustuta
  2. Meeldis Helena T OMAPÄRANE kooliteemaline taust ja Kaisa oma.

    VastaKustuta
  3. Mulle meeldis Anett-Cathy kooliteemaline töölaua taust. :)

    VastaKustuta
  4. Mulle meeldis Helena T töölaud.

    VastaKustuta
  5. Mulle meeldis Heleri ja Helena T taustapilt. Mõlemad olid omapärased ja ilusad.

    VastaKustuta
  6. Mulle meeldib Helena T. ja Anett-Cathy töölaua taust. ;)

    VastaKustuta
  7. Mulle meeldis Heleri kooliteemaline töölaua taust!

    VastaKustuta
  8. Mulle meeldis Heleri tehtud kooliteemaline töölaua taust.

    VastaKustuta
  9. Mulle meeldisid Heleri ja Anita tehtud töölaua taustad.

    VastaKustuta
  10. Mulle meeldisid Helena T. ja Laura töölaua taustad.

    VastaKustuta
  11. Ma kingin oma hääled Helena Tääkrile, Liisbethile ja endale.

    VastaKustuta
  12. Mulle meeldisid Anett-Cathy ja Karina töölaua taustad.

    VastaKustuta
  13. Mulle meeldis Helena Oleski töölaua taust

    VastaKustuta
  14. Mulle meeldib Heleri töölaua taust

    VastaKustuta
  15. Mulle meeldis Annaliisa ja Heleri töölaua taustad.

    VastaKustuta
  16. Mulle meeldivab Annaliisa ja Kaisa töölaua taustad

    VastaKustuta
  17. Mulle meeldis kõige rohkem Anett-Cathy töölaua taust.

    VastaKustuta